TERMENI ȘI CONDIȚII
Prezentul document – ”Termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.esteem.ro” (denumit în continuare „Termeni și Condiții”) stabilește care sunt condițiile în care orice persoană poate vizita ori accesa site-ul www.esteem.ro (denumit în continuare „Site-ul” și/sau „esteem.ro”), și are valoarea unei convenții încheiate între CORAL BEAUTY SRL, în calitatea sa de proprietar și administrator al Site-ului, și orice persoană care vizitează ori accesează Site-ul (denumită în continuare „Utilizator”). Neacceptarea acestor Termeni și Condiții, ori a oricărei prevederi din acestea, atrage obligația persoanei respective de a înceta de îndată accesarea Site-ului, iar accesarea sau vizitarea în continuare a Site-ului, a oricărei pagini din acesta, precum și a oricărui component al acestuia, constituie o acceptare în întregime și necondiționată a Termenilor și Condițiilor și a oricărei prevederi din acestea.
DEFINIȚII ȘI TERMENI
esteem.ro – este proprietate a CORAL BEAUTY S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, cu sediul social în Tămădau Mare, str. Principală nr 86, C3, județul Călărași, România, având număr de ordine în Registrul Comerțului J51/342/2017, cod unic de înregistrare fiscală 37718981.
Vânzător – esteem.ro, CORAL BEAUTY SRL.
Cumpărător – orice persoană fizică cu vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care efectuează o Comandă, cu sau fără a-și crea cont pe esteem.ro
Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care navighează și culege informații de pe acest Site sau se înregistrează pe acest Site, și prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Utilizator/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Comandă – Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.
Conținut – reprezintă:
- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- conținutul oricărui mesaj (sms, e-mail) trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibile;
- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
- informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
- date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Site – informațiile prezentate privind serviciile oferite și magazinul online găzduit la adresa web esteem.ro și subdomeniile acestuia.
Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Întrebare – formulă de adresare a unui Utilizator/Cumpărător cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile prezentate pe Site.
Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare pe Site sau pe pagina de Facebook a Vânzătorului. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de Vânzător unui alt Utilizator/Cumpărător în cadrul unei discuții.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de catre esteem.ro, Cumpărătorului, direct sau prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare – telefonic, online sau email- prin care Vânzatorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii online are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.
Vânzatorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din Comandă, pentru motive justificate. În acest caz, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
Factura constituie contract de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare pentru toate Comenzile înregistrate online sau prin transfer bancar.
Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care comanda este plătită integral și primită de Cumpărător.
POLITICA DE VÂNZARE
Utilizatorii/Cumpărătorii pot achiziționa bunuri și servicii cu plata:
- online direct pe Site, în meniul “Shop”;
- numerar, la adresa mentionata pe Site sau ramburs prin curier;
- prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme emise în prealabil.
Plata cu cardul pentru comenzile plasate pe Site se face prin procesatorul de plăți www.vivawallet.com, în sistemul 3D-Secure. Acest sistem asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
Prețurile pe Site sunt exprimate în RON și nu se aplică TVA. La prețul de achiziție nu se adaugă alte costuri, decât contravaloarea transportului, după caz.
Pentru plata prin transfer bancar, Vânzătorul va emite o factură proformă pentru bunurile/serviciile dorite, pe baza datelor de facturare din Comandă. După confirmarea încasării Vânzătorul va emite factura fiscală.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi, sau la unele din modalitățile de plată/livrare, sau de a refuza onorarea unei comenzi, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vânzătorul.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
În momentul în care ați finalizat o comandă înseamnă că ați fost de acord cu termenii și condițiile prevăzute în acest Document.
POLITICA DE LIVRARE
Livrarea serviciilor va fi în concordanță cu Regulamentul de Conduită disponibil pe Site.
Serviciile achiziționate online sau direct vor fi livrate cu programare în prealabil la locația PURE Salon din București, Bd. Dacia 130A, et.1, sector 2.
Bunurile achiziționate (ex produse cosmetice) pot fi expediate prin curierat rapid sau pot fi ridicate de la adresa indicată pe Site. Termenul de livrare al produselor prin curierat rapid, în mod normal se încadrează între 2 zile și 2 săptămâni, din momentul înregistrării comenzii pe site-ul www.esteem.ro. De cele mai multe ori curierul va livra comenzile în 2-3 zile lucrătoare de la expedierea acestora. Vânzătorul se angajează să trimită numărul de urmărire (dacă există) pentru fiecare comandă expediată prin curierat rapid, în email-ul de confirmare a expedierii. Taxa de livrare va fi suportată de Cumpărător, în situațiile în care nu există alte prevederi publicate pe Site.
Vânzătorul nu este responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo nefavorabile, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletele în termen de 2-3 zile (exemplu de alte situații: erori de sistem ale transportatorilor, volum mare pe ruta respectivă, etc). Vânzătorul nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile cauzate de nelivrarea la timp a produselor. Vânzătorul nu acordă compensații pentru coletele livrate cu întârziere din motive care nu țin de competența vânzătorului. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere și poate refuza orice colet livrat cu întârziere.
Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
POLITICA DE RETUR
Înainte de a face o comandă de servicii, vă rugăm să citiți cu atenție toate beneficiile și contraindicațiile procedurilor/serviciilor oferite la PURE Salon. În momentul în care vă dați acordul spre cumpărarea unui serviciu la PURE Salon înseamnă că ați luat la cunoștință și sunteti de acord că nu suferiți de nicio boală/ tulburare care să fie contraindicată procedurilor care se efectuează la PURE Salon. Nu sunt ramursabile serviciile în cazul în care ați omis să menționati aspectele de mai sus încă de la început.
Ofertele promoționale, vouchere și/sau Membership achiziționate online sau direct la locația Vânzătorului nu sunt rambursabile și se supun condițiilor din acest Document.
În situația în care a intervenit o condiție medicală nouă/contraindicație primită de la medic, serviciile respective vor fi înlocuite cu alte servicii care nu contravin stării de sănătate, neexistând posibilitatea de retur.
Vânzătorul va returna sumele încasate pentru bunuri și/sau servicii în urmatoarele situații:
- mutarea domiciliului în altă localitate dovedită cu actele necesare;
- situații excepționale grave: calamități, inundații, incendii care vă împiedică să mai ajungeți la programări;
- deplasări/mutări în afara țării pe durate mai mari de 6 luni -1 an.
În privința bunurilor achiziționate, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract de vânzare de bunuri achiziționate la distanță conform Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG34/2014”).
Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Cumpărătorul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a pbunurilor (Art. 9 din OUG34/2014).
În vederea exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi mai sus), va informa SC CORAL BEAUTY SRL (PURE Salon) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere care trebuie să conțină:
– numele cumpărătorului, adresa de email și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)
SC CORAL BEAUTY SRL va confirma Cumpărătorului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.
Având în vedere natura produselor comercializate de SC CORAL BEAUTY SRL, Cumpărătorul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.
Cumpărătorul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC CORAL BEAUTY SRL despre expedierea returului. Cumpărătorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).
Nu se vor accepta retururi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între același tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.
Cumpărătorul va returna Produsul către SC CORAL BEAUTY SRL la adresa: Bd Dacia, nr 130A, ap.4, Sector 2, Bucuresti. SC CORAL BEAUTY SRL nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.
SC CORAL BEAUTY SRL va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Cumpărătorului nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC CORAL BEAUTY SRL a intrat in posesia fizică a tuturor produselor returnate de Cumpărător. Rambursarea sumelor plătite de Cumpărător se va face doar prin transfer bancar.
Toate produsele comercializate de SC CORAL BEAUTY SRL sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.
Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
FORȚA MAJORĂ
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. În acest caz Vânzătorul este exonerat de returnarea sumelor încasate de la Cumpărător pentru serviciile achiziționate online sau direct. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, Contractul va înceta de plin drept, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
ALTE PREVEDERI
Vânzătorul nu va fi răspunzătoar pentru erori și inexactități tehnice apărute pe Site, erori dactilografice, documentație, ilustrații sau imagini eronate. Informațiile prezentate pe Site sunt actualizate periodic, îmbunătățiri și/sau modificări pot fi efectuate în orice moment.